Patrzysz na posty wyszukane dla frazy: Informacja telefoniczna PKP





Temat: Warszawa-Lwów


Jeśli można za te 2 eura w Wwie, to lepiej mieć już to załatwione. Ale
nie wiem czy nie sprzedają ich tylko w Hrebennem. Najlepiej pójść na
Centralny i się spytać w kasach międzynarodowych w głównej hali. (Jak
nie bywasz na Centralnym, to mogę się o to spytać w poniedz. albo
wtorek, mam po drodze :) )


Dzięki,
Wybieram się tam zdobyć lepsza informację, bo informacji telefonicznej PKP,
komu jak komu, nie ufam:)

Poza tym, jak narazie jedziemy  do Transylwanii 15 -30 lipca sami we dwójkę.
Namawiam na przyłączenie się. Trasa w opracowaniu.
Adrian







Temat: Nowa informacja PKP w Lodzi?


Czesc,
Z roznych zrodel doszly do mnie sluchy, ze PKP tworzy w Lodzi
nowy call-center do informacji PKP. Docelowo ma byc
to ogolnopolskie. Czy ktos wie cos wiecej na ten temat
i moglby to przyblizyć


W pobliżu stacji Łód  Fabryczna w budynku Telekomunikacji Kolejowej przy
okazji budowy centrali tranzytowej PKP wybudowano nowoczesne call-center
/podobno bardziej poprawnie contact-center-ze wzgledu na duzo wieksze
mozliwosci/.Na poczatek 30 stanowisk, sa plany dolozenia kolejnych 80.
Od 01.07 PKP-IC przenosi tam Centralna Informacje Telefoniczna z Warszawy
oraz przejmuje od PKP-PR obsluge informacji telefonicznej w Lodzi.
Na poczatku bedzie to tylko obsluga numerow 94-36 warszawskiego i
lodzkiego.Szkoli sie personel dawnych informacji telefonicznych /czesciowo z
Warszawy -te osoby ktorym pasowal dojazd /oraz personel dotychczasowej
informacji telefonicznej w Lodzi oraz nowo zatrudniani. Mam nadzieje ze od
01.08 beda pierwsze zauwazalne efekty.
Oczywiscie w perspektywie beda tam zlokalizowane wszystkie uslugi prowadzone
przez PKP-IC /informacja internetowa, nowa usluga SMS-Bilet, VOIP itp./ Call
Center jest oparte o urzadzenia Alcatela.
Mysle ze dla chetnych bedzie mozliwa wycieczka, ale po 01.08.
Pozdrawiam Leszek Ruta







Temat: Nie bedzie rozkladu miedzynarodowego :(((


Nie jest normalne, informacja musi miec jakies zrodlo informacji i wg.
mnie w wiele lepszy jest hafas niz miedzynarodowa cegla, bo szybszy i
wygodniejszy. Wczoraj bylem w Ostravie i widzialem jak mozna to
zorganizowac. Do kompa podlaczone sa dwa monitory i jeden skierowany jest
do podroznego, ktory sam widzi polaczenia,


Na WWA Centralna tez tak jest.


a do tego jeszcze mozliwosc
wydrukowania !!!


Tak tez bylo, ale chyba nie bylo $$$ na utrzymanie tych drukarek :-|
Jesli chodzi o informacje to ja bym zniosl instytucje informacji i
zrobil tak jak jest na DB - informacja w kasach+jedna kasa expresowa(bez
informacji). No i KURS90 polaczony w jeden program z hafasem.


Uwazasz ze gdyby rozdawano cegly za darmo to wiecej ludzi by jezdzilo?


Mysle, ze wiecej ludzi by jezdzilo, gdyby latwiej bylo sie dodzwonic do
telefonicznej informacji PKP. Ale poniewaz jej pracownicy uzupelniajaja
poprawki w swoich ceglach nie dziwi mnie, ze nie maja czasu odbierac
telefonow.





Temat: Ciekawa scenka z zycia ;-)
Dzis mialem swoje przejscie z pracownica PKP. Tym razem byla to pani
w informacji na Warszawie Centralnej. Chcialem dowiedziec sie o cene
biletu na autokuszetke z Zakopanego do Gdyni. Cene biletu i miejscowek
na kuszetke i sypialny pani podala bez wiekszych problemow. Jednak
oplata za samochod okazala sie przerastac jej mozliwosci. Gorzej - byla
zdziwiona i nie bardzo chciala mi wierzyc, ze w ogole jest mozliwosc
przewozu samochodu, a przeciez w Kursie jest o tym informacja. Zapytalem
wiec, gdzie moge dowiedziec sie o cene. Z wielka radoscia pani poradzila
mi bym dowiedzial sie w... Zakopanem!!!
Przed dzwonieniem do Zakopanego postanowilem sprawdzic informacje
telefoniczna PKP. O dziwo, odpowiedz na moje pytanie uzyskalem
w 3 minuty i 16 sekund!




Temat: absurdy PKP wg. pasażera


| Nigdy nie popierałem, nie popieram i nie będę popierał pasażerów, którzy
| nie
| przygotowali się należycie do podróży pod względem znajomości rozkładu i

Nie wiem, czy utrzymasz kolej z "pasażerów, którzy nie przygotowali się
należycie do podróży pod względem znajomości rozkładu".


Przypominam, że kolej utrzymuje się również z przewozów towarowych.


To tak, jakbyś nie wpuszczał do sklepu osoby nie zaznajomione dokładnie z
dzisiejszymi promocjami. Po prostu strzał w stopę.


Bardzo złe porównanie. Wiele osób wchodząc do sklepu zaznajamia się z
promocjami, bo każdy chce oszczędzić i to jest indywidualna sprawa klientów.
Poza tym kupujących jest więcej, niż pasażerów na kolei. Chyba, że chodzi
Tobie o to, aby tak jak sklepy gazetki promocyjne, PKP podrzucało pod
drzwi "cegły"? Tylko na ile byłyby one przydatne?
Podróżny w obecnej chwili ma do dyspozycji internet, informację telefoniczną,
informację w okienku na dworcu oraz obsługę pociagu, że o "cegle" dla często
korzystających z usług kolei nie wspomnę. Jeśli jednak pasażer się wstydzi,
albo po prostu nie ma chęci, to ja nic na to nie poradzę, a "Kto pyta, nie
błądzi".

Pozdrawiam.

Forest





Temat: Hafas do sciagniecia


Oj, postów juz jest tyle, że się gubię :-) Masz rację, że panienek jest za
mało, linii podejrzewam, że też. Tylko, że u nasz jak zwykle nikt nie
pomyślał,
że ZNACZNIE taniej niż zatrudnianie w każdym mieście 1-5 panienek w
telefonicznej informacji PKP wychodzi zatrudnienie tych panienek w jednym
miejscu (niekoniecznie w Warszawie - na prowincji są niższe koszta pracy)
i
zrobienie telefonicznego centrum obsługi klienta, do którego można
przekierowywac ruch z 9436 z obszaru całego kraju. Mało tego - jeszcze
taniej
wyjdzie zlecenie tej działalności firmie zewnętrznej. Ja wiem, że
doprowadzi to
do zwolnienia Pań informatorek PKP, ale pozwoli zaoszczędzić kupę forsy.





Temat: [Szczecin] Zero informacji


No wiesz!!! Wtedy nie powstałby artykuł w gazecie. Nie byłoby na co
ponarzekać. A w Polsce a zwłaszcza na tej grupie narzekanie jest w
modzie.


Moim zdaniem, to nie jest narzekanie, tylko wołanie o normalność. Dla mnie
normalne byloby, gdyby w informacji telefonicznej PKP można było się
dowiedzieć o taryfie międzynarodowej, bez odsyłania do kasy międzynarodowej
(dlaczego mam ponosić koszt dodatkowego połączenia ?). Dla mnie normalne
byloby, gdyby kasjerka ze Szczecina Dąbia nie odsyłała potencjalnej klientki
kolei na dworzec Szczecin Główny, tylko sama zadzwoniła do kasy
międzynarodowej po potrzebne informacje.

MK

MK





Temat: [Białystok] Kłopoty kolei z informacją


http://miasta.gazeta.pl/bialystok/1,35235,2445398.html

Jedna z naszych Czytelniczek zapragnęła spędzić święta w DĂźsseldorfie.

- Początkowo chciałam zasięgnąć na PKP informacji telefonicznie, ale po
godzinie bezowocnego dzwonienia, gdy naprzemiennie w słuchawce słyszałam
sygnał zajętości lub włączał się fax,


A do kogo ta pani dzwoniła, że jej fax się włączał? Chyba raczej nie na
numer informacji kolejowej czyli 9436. Zajętość to tam jest często ale fax?
Nigdy tam nie słyszałem faxu.

RK





Temat: Podróż do Berlina - moje rozterki i pytanka (dłuuugie wyszło).


Mało uprzejmy Pan w informacji telefonicznej PKP w Poznaniu udzielił mi
bardzo zaskakującej informacji. Mianowicie bilet na EC Posnania
(6:38/9:46)
kosztuje ok. 50 PLN (dokładnie 11.24 EUR), pozostałe za  pociągi EC
kosztują
na odc. Poznań-Berlin ok. 120 PLN. Wszystkie ceny z miejscówkami. Różnica
do ć szokująca jak dla mnie. Takiego upustu na jednym połączeniu (albo -
jak
kto woli - drożyzny na innych połączeniach w wielko ci 240 %) jeszcze nie
widziałem. O mielę się zwątpić w prawdziwo ć tych informacji i poprosić
Szanownych Dyskutantów o pomoc. Ile kosztują bilety EC z Poznania do
Berlina?
[trach]

liczę tutaj rosyjsko-ukraińskich pociągów sypialnych. Utrudnia to bardzo
podróż Posnanią. Szkoda, bo wariant przez Kostrzyn jest mimo wszystko
bardzo
egzotyczny.


Na szczescie dla mnie i reszty Pyrokow, a na nieszczescie dla reszty kraju,
to prawda - Posnania w obie strony na calej trasie kosztuje 22,48 Euro, a
wiec zazwyczaj mniej niz stowke. Korzystam wiec bardzo czesto. Doskonaly
pociag na wypad do Berlina, lub jakikolwiek dluzszy wylot do Europy.
Niestety na te wyjatkowa laskawosc losu moga liczyc tylko mieszkancy
Poznania, Zbaszynka i Świebodzina.
Nic lepszego nie wymysle, jak przyjechac wieczorem (Kilinski, Przemyslaw?)

skorzystac z Terespola o 2:25 czy tam jakos tak z Poznania.

Pozdrawiam
Tomek





Temat: [Szczecin] Zero informacji


Moim zdaniem, to nie jest narzekanie, tylko wołanie o normalność. Dla
mnie
normalne byloby, gdyby w informacji telefonicznej PKP można było się
dowiedzieć o taryfie międzynarodowej, bez odsyłania do kasy
międzynarodowej
(dlaczego mam ponosić koszt dodatkowego połączenia ?).


No tak, całe 35 groszy. To już strata czasu byłaby lepszym argumentem.


Dla mnie normalne
byloby, gdyby kasjerka ze Szczecina Dąbia nie odsyłała potencjalnej
klientki
kolei na dworzec Szczecin Główny, tylko sama zadzwoniła do kasy
międzynarodowej po potrzebne informacje.


A może to kasa agencyjna i dla obniżenia kosztów kasjerka nie ma
telefonu?

rk





Temat: Czy jest jestescie juz gotowi do jutrzejszego focenia w Stolicy?


Rozumiem, ze przygody miales na terenie niedostepnym oficjalnie dla ludzi?


SOK czepia sie nawet fotografowania z peronu. Zeby bylo smieszniej zabronili
nam (jar-jar & sjs) sfotografowac pociag Szczakowej. Powolali sie na "ogolna
sytuacje i ostatnie wydarzenia". Nastepnie odeslali do naczelnika stacji.
Przez okolo 30 minut rozmawialismy (dalej: sjs) sympatycznie z pania
zastepca naczelnika (dalej: pkp). W trakcie rozmowy padly ciekawe
sformulowania:

(...)

pkp: Jak firma chce fotografowac, to zglasza sie i dostaje zezwolenie
na okreslony dzien i godziny.
sjs: Dlaczego musza miec zezwolenie, skoro nie ma zakazu?
pkp: Wg mnie powinien byc taki zakaz. Na innych stacjach jest.

(...)

pkp (po telefonicznej konsultacji z przelozonym): Ja nie jestem od wydawania
zgody.

(...)

pkp: Czy oni [SOK] panstwa legitymowali?
sjs: Nie.
pkp: Oni powinni udzielic informacji, ze perony sa PLK z Targowej,
poczekalnia Zakladu Nieruchomosci z Armatniej. Tam mozna uzyskac zgode.

(...)

sjs: Panowie zwrocili sie do nas gdy chcielismy sfotografowac pociag
nie nalezacy do PKP.
pkp: Tzn???
sjs: Szczakowej. Ciekawie malowana lokomotywa.
pkp: Lokomotywy naleza do PKP Cargo.

(...)

pkp (po kolejnej konsultacji telefonicznej, z wyzszym przelozonym): Ja nie
jestem od wydawania zgody. Wiec teraz nie mozna fotografowac.

(...)

pkp: Ja nie jestem od wydawania zgody, bo moje sa tylko kasy na dworcu.





Temat: Telefoniczna Informacja Kolejowa
Odpowiadaja,choc wiele odpowiedzi wraca z odpowiedzia ze adresat
nieznany.Jest to naprawde pod kontrola.Bywa ze serwer pkp wisi i kilka dni
nie ma ruchu,choc ostatnio poprawilo sie.Ja mam zastrzezenia co do jakosci
odpowiedzi.Wiekszy problem jest z telefoniczna informacja ,warszawska
odbiera okolo 5000-6000 rozmow dziennie,w 5-8 osob,....a ile nie
odbiera.,jest to rowniez pod kontrola,kazda pani jest rejestrowana,i
rozliczana,ale warszawska informacja zaczyna pelnic role informacji
ogolnokrajowej.Jest tam terminal Kursu 90 stad pani moze udzielic dokladnej
informacji ile kosztuje bilet,maja dostep do stanu zajetosci miejsc,tylko
jakosc tej pracy daje wiele do zyczenia,ale informacja do niedawna byla
zsypem kadrowym, a teraz sa niewielkie mozliwosci manewru
L.R




Temat: Pytanie o remont Pilawa-Zabiezki i 21128.


| Liczę na szybką odpowiedź, bo w informację tel. PKP ani WWW nie za
| bardzo wierzę.
Szkoda. Na stronie przewoznika jest dokladna informacja.
http://www.pr.pkp.pl/start.php?dzial=niusy_tresc&index=6


Szkoda tylko, że nie prawdziwa.
Wychodzi na to, że informacja kolejowa po raz drugi mnie zawodzi
(wiedziony instynktem i praktyką pasażerską nie dałem się wrobić).
Oczywiście to co jest na stronie jest prawdą, tyle, że to prawda
częściowa. Remont ZOSTAŁ PRZEDŁUŻONY do 9-tego lipca br, o czym nie wie
ani WWW ani baza danych, z których korzysta rozkład (a zapewne i
informacja telefoniczna). Pięknie K* Pięknie.




Temat: pania z informacji PKP...


...na Dworcu Centralnym w Warszawie za próbę wyrolowania.
Poinformowała ona mnie i koleżankę, że do Wisły odjeżdża tylko jeden
pociąg - 6.20. W dodatku jest to Intercity i za bilet trzeba zapłacić ok
67zł. Podeszłam więc do drugiego okienka, gdzie oazało się, że do Wisły
jedzie też pociąg o 12.00. Ekspres. Za bilet zapłaciłam 34zł...
Jaki ona miała w tym interes?! Zresztą, za jakikolwiek powinno ją nieźle
pokręcić!
Pozdrawiam


Dotychczasowe doświadczenie nauczyło mnie nigdy
i pod żadnym pozorem nie korzystać z informacji PKP....
Nie daj Boże, telefonicznej...
Na żadnej stacji czy dworcu...
W rankingu nierzetelności informacji...idą łeb w łeb...
Od Sczecina... do Przemyśla...
Tak było dwadzieścia lat temu...
i tak jest teraz....
Panienka nie chciała nikogo wyrolować....
Żeby kogoś wyrolować, to najpierw trzeba coś wiedzieć...

Pozdrawiam
Beaky( ..." nieważne,kóry to będzie rok.."(...)"..na kolejowym szlaku")





Temat: Nocny hotelowy 38702


Zadzwonilem w nocy do informacji PKP z pytaniem o to, jakie nocne pociagi z
wagonami sypialnymi kursuja z Warszawy do Kolobrzegu.

Malo nie padlem trupem, jak uslyszalem ze NEx 38702 NIE KURSUJE i ze
ostatnio jechal przy zmianie turnusow 14 czy 15 lipca.


Tak to jest, jak sie polega na informacji telefonicznej a ta na
rozkladzie "elektrycznym". www.rozklad.pkp.pl nie znajdzie tego
polaczenia, dopoki nie zazyczysz sobie pociagow z
kuszetkami/sypilanymi - bo inne pociagi jada szybciej.

Pani kliknela i powiedziala, co jej wyszlo...

  MJ





Temat: 88828/88829 - analiza przypadku z rozkładu
Chodzi o pociąg ze Szczecina Głównego (19:40) do Kolobrzegu (22:28). Hafas
upiera się, że ten pociąg kursował tylko do 30 sierpnia, choć jeździ on jak
najbardziej nadal, co sprawdziłem na własne oczy i o czym niedawno pisałem na
pmk. Mijają 2 tygodnie, a Hafas (a w ślad za nim informacja telefoniczna nr
9436) nadal twierdzi, ze ten pociąg już nie jeździ. Ponieważ wydawało mi się
to nieprawdopodobne, zamierzając jechać tym pociągiem, potwierdziłem
telefonicznie jego kursowanie u dyżurnych ruchu po drodze. Ale zapewne
zdecydowana większość potencjalnych pasażerów, korzystających z
elektronicznego rozkładu jazdy, zadowoli się "informacją", że pociąg ten nie
kursuje. Czy naprawdę PKP Przewozy Regionalne nie są w stanie wyegzekwować od
Telekomunikacji Kolejowej (spółki z tej samej grupy!) przez 2 tygodnie
zamieszczenia prawidłowej informacji ?! Dlaczego nie ma tej informacji choćby
na stronie PKP PR w dziale "W regionach" ="Zachodniopomorskie" ?! Czy te
pytania nadal pozostaną tylko pytaniami retorycznymi ??

MK





Temat: Telefoniczna i elektroniczna informacja kolejowa

http://www2.rozklad-pkp.pl/index.php?parent_id=35&menu_id=1

Jednocześnie informujemy, że w chwili obecnej nie jesteśmy zainteresowani odsprzedażą bądź odstępowaniem treści "Rozkładu Jazdy" i w związku z tym nie wyrażamy zgody na pokazywanie tej treści jako część innej strony www.
Nie jesteśmy również zainteresowani świadczeniem usług Rozkład SMS i Rozkład WAP pod innymi numerami niż obecny.


Przecież w artykule i moim pytaniu rzecz się rozchodzi o GŁOSOWĄ informację telefoniczną "sprzedawaną" poprzez ekstremalny koszt połączenia, więc co ma do tego cytat dotyczący wyłącznie WWW, WAP i SMS??
wygląda na to, że wszystko jest całkiem legalnie. Mogę sobie założyć prywatną informację o połączeniach - inkasować 9 PLN za minutę, a źródłem informacji będą strony przewoźników.
Z informacji pośrednika jakim jest Telekomunikacji Kolejowa wolę nie korzystać. Jest tak samo zakręcona jak rozkład w fahrplan.oebb.at albo hafas.de



Temat: telefon kolejowy - czy mogę zostać abonentem?
Właśnie. Czy jest jakiś sposób aby zwykły człowiek, nie związany z PKP
został abonentem sieci telefonicznej PKP? Czy jest jakaś lista numerów
w tej sieci?

Sieć jest swoją drogą "interesująco" skonstruowana. Na przykład Gdańsk
ma kierunkowy 966, Gdynia 830, z tym że jest to "podkierunkowy
Gdańska". Czyli dzwoniąc z Wrocławia do informacji (1111 to
odpowiednik 913) w Gdyni kręcimy 966-830-111, a do informacji w
Gdańsku 966-1111.

Które centrale są "beztaryfikacyjne" i w ogóle ile jest central w tej
sieci? Gdzie jest podłączone Legionowo? Czy wszystkie stacje PKP
podłączone do tej sieci?

Na których stacjach są "automaty publiczne" w sieci PKP?

Na pewno na Wawa Centralna na peronach, także koło poczty, Na Warszawa
Gdańska, Warszawa Zachodnia (śmieszny zwykły aparat).

Czy jest jakiś sposób przejścia z sieci TPSA na sieć PKP? A w drugą
stronę?





Temat: narzekania...
Cześć!

Tyle się mówi, że na naszym kolejowym padołku jest taka dezinformacja
podróżnych, że wydaje się, że PKP robią łaskę ludziom, że wogóle jest. Nie to
co konkurenci. A tu proszę: postanowiłem zbadać w w6ybranych kierunkach czas
przejazdu i ceny PKP, PKS i Polskiego Ekspresu. I co? PKS nie ma swojej strony
w internecie z komletnym rozkładem jazdy, czasami są roskłady szczątkowe, ale
nigdy nie widziałem cennika. Polski Ekspress ma z dumą prezentuje rozkład,ale
na temat cen milczy jak zaklęty. W informacji telefonicznej podali mi, ale pani
informatorka rozmawiała takim miłym tone, że jestem pewny, że pracuje też w PKP
albo na poczcie, a t sobie tylko dorabia. A do PKS wogóle się nie można
dodzwonić, a jak się już uda, to słyszymy, że "aby uzyskać szybką i rzetelną
informację " zadzwoń na audiotele.
W PKP to jednak jest luxus. mamy pełny rozkład i jasne ceny, a ze zniżkami nie
ma takich przekrętów jak w Polskim Ekspresie.

reasumując: nie jest źle!

pozdrawiam,
Paweł Marciniak





Temat: Dziekuje skurwielom z PLK i KM


tak dla całkowitej jasności.. zamknęto tor Sochaczew-Bednary, widziałem
sieciowy jakiś stał, ale co robią to nie wiem.. zamknęcie jest w dniach 12-14
grudnia.. informacje oczywiście się pojawiły w ostatniej chwili lub być może
na niektórych stacjach wcale.. wiele pociągów KM odwołano na odcinku Sochaczew-
Łowicz (czas przejazdu kibla między Soch. a Bednarami wynosi 18min. wiec dość
długo jak na ruch jaki panuje). W necie nic tez nie ma.. jedynie ze od 14 do
23 odziwo na www.pr.pkp.pl(nigdy chyba tam nie umieszczali zmian KM) zamkną
tor Bednary- Łowicz.. tam opóźnienia będą wynosić max.10-15min(praktycznie

stronach nie zamieszczaja zmian w kursowanu pociągów!!??


Informacji o zawieszeniu pociagow nie maja podrozni ale tez:
a) dyzurny ruchu Warszawa Wschodnia
b) informacja kolejowa telefoniczna
c) informacja kolejowa na dworcach Wschodnia,
d) ogloszenia zartujesz prawda ?
e) o skroceniu trasy nie wiedzial ani kierownik pociagu ani maszynista

Jak dla mnie to jest skandal i wspolczuje kasjerkom KM ktory uslyszaly
tyle slow na k* jakich nigdy  w zyciu.

Gratuluje informacji

A co robia .... przejazd w Nowej Suchej stacja Leonow.
Kiedys to sie robilo 3 godziny w nocy a teraz 3 metry toru dziwgi
i zamkniecie toru na dwa dni..... ehhhhh





Temat: O telekomunikacji w PKP
Witam,

Chcialbym sie dowiedziec/nauczyc jak najwiecej o obecnie dzialajacym systemie
telefonicznym w PKP. Chodzi mi o stosowane centrale, organizacje ruchu oraz
numeracje. Sposob wykonywania polaczenia, uslugi dodatkowe i wszystko co z tym
zwiazane. Bede dzwieczny za linki, informacje o dostepnych ksiazkach oraz
informacjach z kim warto by sie w tej sprawie skontaktowac. Szukalem informacji
na sieci ale jak do tej pory nie znalazlem niczego konkretniejszego. Z ksiazek
to wiem ze jest Machlowski "Zarys telekomunikacji kolejowej", E. W Kitajew A.J
Kormilicyn "Telekomunikacyjne urzadzenia kolejowe", Okienczyc Wojciech,
Czarnkowski Janusz "Urzadzenia telefoniczne w kolejnictwie" oraz
H.Smigielski "Lacznosc w kolejnictwie" z tym ze dostep do tych ksiazek mam
bardzo ograniczony.

- Telemach -





Temat: ERJP


Pozwole sobie być innego zdania. Z Hafasa nie moze być innego pożytku jak
tylko poinformowanie o usługach PKP właśnie. Darmowe rozpowszechnianie
swojego rozkładu jazdy to dobra inwestycja i promocja dla PKP. Nie musisz
wydawać na reklamę, gość sam bierze twoj rozklad i napedza ci klientow!
Firmy zajmujace sie komunikacją miejską juz to pojęły i rozpowszechniają
rozkłady za darmo.


Zgadzam się w 100%. Sam dzięki posiadanemu (nielegalnie) HAFASowi napedziłem
kilku klientow PKP, którzy prawdopodobnie pojechaliby samochodem. Można też
spierać się co jest dla PKP większym zyskiem pieniądze za dystrybucje HAFASa
czy wpływy z przejazdów od pasażerów którzy sami znaleźli sobie odpowiednie
połączenia. Niestety na informacji telefonicznej nie zawsze mozna polegać -
przynajmniej takie jest odczucie moje i moich znajomych. Na miejscu
przewoznika dawałbym HAFASa do wszystkich komputerowych gazetek z CD (Chip,
PCWK,... ).

Pozdrowienia ze Zduńskiej Woli
Ritter





Temat: O telekomunikacji w PKP


Chcialbym sie dowiedziec/nauczyc jak najwiecej o obecnie dzialajacym
systemie
telefonicznym w PKP. Chodzi mi o stosowane centrale, organizacje ruchu
oraz
numeracje. Sposob wykonywania polaczenia, uslugi dodatkowe i wszystko co z
tym
zwiazane. Bede dzwieczny za linki, informacje o dostepnych ksiazkach oraz
informacjach z kim warto by sie w tej sprawie skontaktowac. Szukalem
informacji
na sieci ale jak do tej pory nie znalazlem niczego konkretniejszego.


a  www.tktelekom.pl widziales ?
Zakres numeracji jest chyba PNK na stronach ministerstwa





Temat: Propozycje zmian w ofercie "PKP Przewozy Regionalne". Czekamy na Wasze opinie


Pociągów może przybyło tylko czy pockm aby napewno???


Prosze nie rób ze mnie idioty :) dzieleniem relacji nei da sie mnie omamić.


Nie ale uważam, że można poczynić działania które będą dawać nadzieję na
przyszłość. Jak narazie takich działań nie widzę a modernizacja taboru to
chyba nie zasługa obecnego zarządu...


A czy aby nie było zapowiedzi o uproszczeniu taryfy ,zreformowaniu
informacji telefonicznej , zreformowaniu informacji dworcowej, zreformowaniu
serwisu www pkp pr i jsezcze tam pare innych ? Bo ja je doskonale pamiętam a
że nie są to sprawy do załatwienia w 1 tydzień to chyba tłumaczyć nie musze.


Słuchaj PKP to nie jednoosobowa firma i zawieranie umów nie musi kolidować
z
innymi kierunkami działań.


A skąd wiesz, że nie są one prowadzone ?





Temat: [interia] Zły rozkład jazdy PKP
http://fakty.interia.pl/news?inf=698778

Rozkład jazdy PKP zamieszczony na stronach internetowych spółki wprowadza w
błąd. Pracownice w kasach przyznają, że bardzo często zdarzają się
zaskoczeni klienci usiłujący kupić bilety na nieistniejące połączenia.

- Znalazłam w internecie jedyny bezpośredni pociąg z Krakowa do Łodzi
Fabrycznej o godzinie 7.50. Na szczęście wpadłam na pomysł, aby wcześniej
kupić bilety. Okazało się, że takiego pociągu, na rozkładzie wiszącym na
dworcu, wcale nie ma - mówi "Gazecie Krakowskiej" pani Agata.

Michał Wrzosek, rzecznik prasowy PKP SA, był zaskoczony informacją o błędach
w elektronicznym rozkładzie. - Jeśli jednak są błędy to nie nasza wina.
Rozkład ten to produkt Telekomunikacji Kolejowej. Powiadomimy ich, że nie
wszystko się zgadza. Na wszelki wypadek proponowałbym korzystać z informacji
telefonicznej pod nr 94-36. Czas oczekiwania na połączenie nie jest długi.

Wkleił
Pedro





Temat: Informacja PKP w Koszalińskiem
Przedwczoraj, przebywając najogólniej mówiąc na terenie strefy
numeracyjnej 094, zapragnąłem ok. 23_h skorzystać z informacji
kolejowej. W "Wielkiej księdze telefonicznej" made by TPSA
odnalazłem kilka numerów w różnych miejscowościach tego byłego
województwa:

Białogard - dłuuuugo nic, potem zdyszana pani "Słucham kasa", ja:
"Ale ja dzwonię do informacji!", pani: "Informacja nieczynna", łup.

Szczecinek - [Piękny potrójny sygnał marszrutowania :)] Automat -
Tepsa informuje, że trzeba dzwonić pod 9436. Dzwonię więc tam (albo
i nie - bo to wiadomo gdzie mnie połączy? - od Szczecinka spory
kawałek, bliżej już do Koszalina) - sygnał wolny, nikt nie odbiera.

Kołobrzeg - sygnał wolny, nikt nie odbiera.

Koszalin - Automat - abonent czasowo niedostępny - rachunków nie
popłacili, czy co?

Świdwin - "Słucham kolej", ja: "chciałbym się dowiedzieć o...", pan:
"ale tu dyspozytornia - proszę zadzwonić pod 9436 lub [tu numer
koszaliński]".

Drawsko Pomorskie - dałem sobie spokój.

---- Jest fajnie! ----





Temat: Stona WWW Zakladu Przewozow Regionalnych - prosba o opinie
Oto rezultat stukania w klawisze przez osobę, pragnącą być identyfikowana


Jako przedstawiciel kontroli jednego z ZPR proponuję następujace informacje
1/ Zasięg działania ZPR z mapką poglądową
2/ Adres Dyrekcji z najważniejszymi działami dla podróżnych i ich telefonami
3/ Szczegółowy rozkład jazdy pociągów na wszystkich  stacjach o podstawowym
znaczeniu ( w/g węzłowości i ilości wsiadających podróżnych.
4/ Cennik biletów do stacji najczęściej uczęszczanych
5/ Oferty stałe i sezonowe
6/ Informacje o szczególnie atrakcyjnych miejscach na terenie ZPR i
możliwości ich zwiedzania za pomocą kolei
7/ Możliwości promocji na terenie ZPR innych firm i cennik usłóg


Usług.


( reklama i
promocja)
8/ kontakt telefoniczny, fax, e- mail


Dodałbym jeszcze:
- zmiany w rozkładzie jazdy pociągów.
- zestawienie składów pociągów pośpiesznych i co bardziej dalekobieżnych
osobowych
- linki do innych polskich stron poświęconych kolei, na czele, oczywiście,
ze stroną główną PKP SA
- informacje o obsłudze podróżnych na większych stacjach na terenie
podległym zakładowi - godziny otwarcia kas, możliwość płatności kartą,
możliwość zakupu miejscówek i biletów sypialnych (niektórzy wciąż myślą, że
bilety na wagony sypialne można kupić tylko w Orbisie i na największych
dworcach), bankomaty, przechowalnia bagażu, etc.
- wyciąg z Prawa Przewozowego i przepisów porządkowych obowiązujących na
kolei

Marek A. Salwa





Temat: WAP.PKP.PL !


Piętnuję autorów rozkładu WAP-owego dla PKP za wprowadzenie bezsensownych
opłat w postaci SMS-premium ktory umożliwia raptem 10 minutowe korzystanie z
rozkładu, co w dodatku nie jest czasem wystarczającym na bardziej szczegółowe
wyszukiwanie.

polecam darmową alternatywę wap.bahn.de


Dołączam się. Debilizm. Ciekawe czy wprowadzą podobne opłaty na www albo
w informacji telefonicznej. Np. trzeba będzie kupować karty-prepaid i
podawać numer ze zdrapki przed udzieleniem informacji :)





Temat: Propozycje zmian w ofercie "PKP Przewozy Regionalne". Czekamy na Wasze opinie


A czy aby nie było zapowiedzi o uproszczeniu taryfy ,zreformowaniu
informacji telefonicznej , zreformowaniu informacji dworcowej,
zreformowaniu
serwisu www pkp pr i jsezcze tam pare innych ?


Czy te reformy wymienione przez Ciebie sa rzeczywiscie najważniejsze?


Bo ja je doskonale pamiętam a
że nie są to sprawy do załatwienia w 1 tydzień to chyba tłumaczyć nie
musze.


Póki co mineło kilka miesięcy a nie jeden tydzień. Spory z samorządami jak
były, tak są. Dalej nie widać pomysłu na rozwiazanie najważniejszych
problemów.





Temat: Propozycje zmian w ofercie "PKP Przewozy Regionalne". Czekamy na Wasze opinie


| A czy aby nie było zapowiedzi o uproszczeniu taryfy ,zreformowaniu
| informacji telefonicznej , zreformowaniu informacji dworcowej,
| zreformowaniu
| serwisu www pkp pr i jsezcze tam pare innych ?

Czy te reformy wymienione przez Ciebie sa rzeczywiscie najważniejsze?


Ważne choć i owszem są jeszcze inne palące sprawy ( w tej firmie jest ich
sporo )
Z innych ciekawostek to np spadek stawki za pockm szynobusu o ok 17% na
przyszły rok co samo z siebie sie nie wzięło (a stawka PLK za szynobus
rosnie w przyszlym roku)


Póki co mineło kilka miesięcy a nie jeden tydzień. Spory z samorządami jak
były, tak są. Dalej nie widać pomysłu na rozwiazanie najważniejszych
problemów.


Ja bym poprostu  jeszcze poczekał. Pomysły nie są po to by sie nimi chwalic
tylko by realizować dlatego najzwyczajniej mozemy o nich nie wiedziec. Dla
mnie pół roku to pół roku.





Temat: Rachunki TPsa


Może i masz rację, ale czy to jest dobra jakość usług jak łączysz


się z 0-202122 za 30...50 razem?

Cóż, za nie zestawione połączenia nie płacisz przecież...
A że nie mozna się czasami dodzwonić ? A jak dzwonisz na informację
PKP i dostajesz białej gorączki to też zamierzasz protestować z powodu
"fatalnej jakości usług" ?
Rozwiązanie jest proste - provider komercyjny. Płacisz abonament
providerowi i od niego wymagasz dobrego transferu i łatwości
dodzwonienia się (tzn. dostatecznej liczby modemów dostepowych i
porządnego łącza). Modem rejestrujesz w TPSA (musi mieć homologację),
twoja linia telefoniczna zyskuje status "transmisyjnej" i możesz
wymagać aby przenosiła całe pasmo telefoniczne bez zakłóceń. W
praktyce oznacza to 46..51 kbaud na modemie V90. Wbrew obiegowej
opinii TPSA dba o takie linie - na skargi o kiepską transmisję reagują
stosunkowo szybko : dwa, trzy dni oczekiwania na montera ze sprzętem
pomiarowym. Jeśli jest mozliwość poprawy jakości bez wymiany
istniejącego okablowania, to robią to na poczekaniu.
Inna sprawa, że możesz mieć szybki modem, ale wąskim gardłem jest
bramka TPSA do PolPak'u - i transfery będą na poziomie 1kB/s.
A w ogóle to NTG. Poczytaj sobie w archiwach grup telefonicznych...

MaraBut





Temat: PKP bez kas


PKP likwiduje systematycznie kasy na przystankach osobowych,


A na duzych dworcach czynna jast co trzecia - co czwarta kasa i to mimo
horrendalnych czesto kolejek!!! Najgorzej jest chyba w Katowicach - w
szczycie czynne dwie-trzy kasy na dwanascie czy szesnascie; podobnie
bywa na Centralnym w Warszawie :((

(Tyle, ze w Katowicach w kazdym okienku akceptuja karty platnicze, w
Warszawie sie trzeba "wstrzelic" w odpowiedni ogonek). W Krakowie staram
sie regulanie kupowac w Orbisie.

W ogole ten "interfejs" PKP - pasazerowie cos nawala: kasy pracuja zle,
a informacja telefoniczna o pociagach w ogole nie odbiera telefonow
(w Krakowie)

marcin ha





Temat: Coś im się nie udał ten P21102...


No i jak widać, niewiele z tego wszystkiego wyszło. Wniosek?
1) potrzebne jest połączenie bezpośrednie;


Po co jechać 2 pociągami w odstępie kilku minut na trasie Kutno - Bydgoszcz.


2) czas na przesiadkę jest za krótki (czyt. potencjalni pasażerowie obawiają
się
opóźnienia);


Tu się zgodzę, ale mimo wszystko pociąg czeka na skomunikowanie.


3) mało kto wie o tym połączeniu z przesiadką (co na PKP absolutnienie


dziwi);

Racja. Ale wykazuje je elektroniczny rozkład jazdy, a także można się o nim
dowiedzieć w informacji telefonicznej i stacyjnej.


4) godziny odjazdu/przyjazdu są nie teges (co na PKP ...)


Godziny przyjazdu i odjazdu są teges. Proszę zobaczyć rozkład jazdy innych
pociągów W-wa - Bydgoszcz.


5) na PKP można spieprzyć wszystko;


a to się zgadza.

Również
pozdrawiam
Również
Piotrek





Temat: Nie ma rozkl. miedzynar. i oto skutki [pr]


| To nie moga na czas wakacji zatrudniac 1-2 pracownikow sezonowych, ktorzy
| zastepowaliby tych, co sa na urlopie ?
Za co ?


Za pieniadze, zaoszczedzone na redukcji etatow.
Przciez mozna wywalic z pracy osoby, ktore przychodza
pijane na sluzbe bez zadnych odpraw.

A w ogole to mowi sie, ze reklama jest dzwignia handlu.
A w PKP ta dzwignia jest ustawiona na pozycji
"CALA WSTECZ".
Wiekszosc utysiwan na PKP wiaze sie wlasnie
z brakiem dostepu do informacji telefonicznej
tudziez t5ej na dworcach, z kolejkami do kas,
innymi slowy fatalne kontakty z klientami,
skutecznie zniechecajace do podrozy
juz na dziendobry.
A ci, ktorzy sie nie zniecheca,
sa czesto okradani w czasie jazdy,
i dobrze jesli znajada pusty portfel w smierdzacej ubikacji.

Mam wrazenie ze PKP wysuwa sie na czolo najbardziej znienawidzonych
instytucji w Polsce, wyprzedzajac TPSA :-(

MC





Temat: [pr] POZNAŃ: Niemieckie spóźnienie
http://www.poznan.naszemiasto.pl/wydarzenia/542206.html
POZNAŃ: Niemieckie spóźnienie

Środa, 30 listopada 2005r.

Pociąg intercity z Berlina do Warszawy przyjechał wczoraj na poznański
Dworzec Główny z ponad 90-minutowym opóźnieniem. Powodem są jak twierdzi
Anna Rosiek, rzecznik spółki PKP Intercity problemy pogodowe, jakie
nawiedziły Niemcy w ostatnich dniach. Pociągi przyjeżdżające z Niemiec do
Poznania przez najbliższy tydzień będą opóźnione. - Część pociągów musi
obecnie kursować przez Cottbus, ponieważ trwa remont jednego z wiaduktów na
szlaku Berlin-Kunowice - dodaje Zbigniew Wolny z poznańskiego zakładu PKL
PKP S.A. I tak pociąg odjeżdżający o 9.40 przez najbliższe dni będzie
odjeżdżał o godz. 11.10. Najaktualniejsze informacje o odjazdach pociągów
podróżni znajdą na stronie www.intercity.pl lub informacji telefonicznej
9436.

RD - Gazeta Poznańska





Temat: Telegramy PKP

ADRES : WSZYSTKIE JEDNOSTKI PKP NA SIECI.

PKP ZAKLAD NAPRAW INFRASTRUKTURY W GDANSKU PILNIE POSZUKUJE
LINY STALOWEJ  SREDNICA 20 T-6 X 37+ AO - Z/F - II/180 W ILOSCI
200 MB.
INFORMACJE TELEFONICZNE POD NR /GDANSK/ 57-05.
BRAK ODPOWIEDZI DO DNIA 20.12.99 BEDZIE TRAKTOWANY JAKO ODPOWIEDZ
NEGATYWNA.

   ------    INZG5-9020-5/99         DABEK.                 ------





Temat: Rozkomunikowanie w Inowrocławiu


Witam wszystkich. Oto kolejny absurd made by PKP: pociąg 7524 z Poznania
przyjeżdża do Inowrocławia o 9.48, minutę (!) wcześniej odjeżdża skład w
kierunku Torunia (pociąg 15333 ze Zduńskiej Woli). Do ostatnich zmian w
rozkładzie przesiadka była możliwa i z takiej możliwości korzystało wiele
osób, teraz takiej szansy już nie mają. Pani w informacji telefonicznej
stwierdziła, że przecież nic się nie stało, gdyż coś koło 12.00 jest przecież
następny pociąg (sic!).


A wyprobowales?
http://www.pr.pkp.pl/img_in//Kujawsko-pomorskie/Zamkniecie%20PWK_22.I...

15333 Zdunska Wola (o.7:27) – Torun Gł. (p.10:20)
Na stacji Inowrocław oczekuje na skomunikowanie z opóznionym poc. 7525 z
Poznania Gł.
Inowrocław o.10:16,
Torun Gł. p.10:49 - brak skomunikowania na poc. 52110 KUJAWIAK do
Lublina przez Warszawe! – zachowane skomunikowanie na poc. 51234 do Kutna

JEsli powolujesz sie na zmiany do 28 marca, to przejrzyj je wszystkie.





Temat: Oddam za darmo Fiat 125p


Oj ludzie maja niezle poczucie humoru - wspolczuje tylko wlascicielowi
telefonu ;)


Coś Ty, to jeszcze nic

Kiedyś w Sandomierzu TP SA wydała książkę telefoniczną, tyle że się im
porąbał numer informacji PKP, w rzeczywistości był to prywatny numer
jakiegoś faceta. Wiem, bo sam się na to naciąłem - facet grzecznie i
kulturalnie wyjaśnił mi że to pomyłka w książce i podał właściwy numer
informacje :00
Byłem pełwn podziwu dla tego faceta, bo już "lepszego dowcipu" to mu zrobić
chyba nie mogli.





Temat: Hafas (erjp-PKP) - aktualizacja 11.02.2003


Komercyjny? A dlaczego jakaś firma zarabia na ogólnodostępnych danych
wykorzystujac swoją monopolistyczną pozycję? Ile pracy i srodków wkłada w
swój produkt? To łamanie prawa nie jest takie oczywiste.


Firma nie zarabia na ogolnodostepnych danych. Dostep do nich masz
calkowicie darmowy dzwoniac na informacje telefoniczna, idac na dworzec,
lub zagladajac na strone www.rozklad.pkp.pl
Zarabia na programie, ktory obrabia te dane.
Jesli uwazasz, ze jest za drogi, to napisz swoj i sprzedawaj po 5 zl.





Temat: Hafas (erjp-PKP) - aktualizacja 11.02.2003


Firma nie zarabia na ogolnodostepnych danych. Dostep do nich masz
calkowicie darmowy dzwoniac na informacje telefoniczna, idac na dworzec,
lub zagladajac na strone www.rozklad.pkp.pl
Zarabia na programie, ktory obrabia te dane.


1) Przeciez nie pisze za każdym razem nowego programu tylko odcina kupony od
tego co zrobiła wcześniej. Wykorzystuje swoją monopolistyczną pozycję,
zresztą za jej pomocą utrąciła swego czasu konkurencję z politechniki
gdańskiej. Wiec w zapale polemicznym rozminąłeś się z prawda.

2) Twoje rozumowanie kwestionuje sens istnienia reklamy. Po co się
reklamować skoro klient może przyjść do sklepu i się spytać, zadzwonić,
zajrzeć ewentualnie na stronę www? Każdy prócz ciebie widzi, ze to
archaiczne myslenie z czasów rynku producenta. Tak naprawdę nie wierze, że
jesteś aż tak staroświecki.

3) Czy przyjmujesz uwagi do tego programu i obiecujesz poprawić to co
sknocone?





Temat: Hafas (erjp-PKP) - aktualizacja 11.02.2003


| Firma nie zarabia na ogolnodostepnych danych. Dostep do nich masz
| calkowicie darmowy dzwoniac na informacje telefoniczna, idac na dworzec,
| lub zagladajac na strone www.rozklad.pkp.pl
| Zarabia na programie, ktory obrabia te dane.

1) Przeciez nie pisze za każdym razem nowego programu tylko
odcina kupony od
tego co zrobiła wcześniej. Wykorzystuje swoją monopolistyczną pozycję,
zresztą za jej pomocą utrąciła swego czasu konkurencję z politechniki
gdańskiej. Wiec w zapale polemicznym rozminąłeś się z prawda.


A co sie stalo z tym rozkladem z Polibudy Gdanskiej? Moglby mi ktos ten
temat szczegolowo naswietlic?

* Galerie fotografii i filmów o tematyce kolejowej: *
* Nowy: http://sp6pwr.e-wro.net/rail/galerie.htm *

--------------r-e-k-l-a-m-a-----------------

Szukasz banku bez prowizji ?
mBank - załóż konto
http://epieniadze.onet.pl/mbank





Temat: Wrocław - praga PKP


Interesuje mnie cena biletu PKP, wrocław - praga.
Chodzi konkretnie o ten pociag, ktory bedzie kursowal od 14 grudnia.
Szukalem w internecie, ale nic nie moge znalezc.


Numeru telefonicznej informacji kolejowej tez nie mozna znalezc?

j.





Temat: - absurdy, ciekawostki, obserwacje


Witajcie !
Kilka kolejnych ciekawostek spod znaku Monty Pythona (miłośników w/w
gorąco
przepraszam za porównanie).
1) Jeden z największych absurdów obecnego RJ : pociąg
Poznań-Czerwonak-Poznań. W ostatnich dniach podczas badań prowadzonych
przez
Instytut osiągnął swój szczyt w Nowy Rok (sic !) wieczorem - aż 7
pasażerów
w 75-miejscowym, dwuwagonowym Skokobusie z czterma kabinami i jednym WC,
wszystko za prawie 6 mln złotych. Dla porównania w Sylwestra tam 4


dwóch.
No to rzeczywiście jest "bardzo mądre". Lepiej by go wydłużyli do Wągrowca,
bo po przyjeździe do Poznania to i tak stoi nie wiadomo gdzie.

2) W Czerwonaku (stacja z mijanką, obsługą i całodobową kasą) jeszcze w
Nowy
Rok wisiał RJ (notabene przygotowany przez nas...), ważny ... do
14.XII.2002.


A pasażerowie nie zauważą daty i nadal będą z niego korzystać.


Na naszą interwencję pani stwierdziła, że przecież aktualny też

3) Spróbujcie wybębnić z informacji kolejowej (osobiście lub
telefonicznie)
informację o povciągacy bezpośrednich Poznań-Wągrowiec-Bydgoszcz. Wg 90%
pracowników PKP takowych nie ma, jedyne bezpośrednie Pń-Bg to Mieszko,
Bałtyk, Bachus + Exy....


--
  ===========Pozdrowienia==============
  ==========Łukasz Piotrowski===========
  =MK z Torunia, gdzie SU45 mówią dobranoc==

"Ja ładnie śpiewam. Mam dwójkę z muzyki" (C) uczeń 3 klasy gimnazjum

UWAGA! Odpisując na priv usuń z adresu _PAŹDZIOCH_





Temat: reklama ...


sztuka wygaszania popytu - ciekawe kiedy informacja PKP będzie na 0700
(jak PKS)...


ta informacja na 9436 to pozal się boże, jak dzwonisz pod wieczór to nikt
nie odbiera a jak wyszukasz w ksiązce telefonicznej normalny numer do
jakiejś kasy to każą dzwonić na 9436





Temat: - absurdy, ciekawostki, obserwacje
Witajcie !
Kilka kolejnych ciekawostek spod znaku Monty Pythona (miłośników w/w gorąco
przepraszam za porównanie).
1) Jeden z największych absurdów obecnego RJ : pociąg
Poznań-Czerwonak-Poznań. W ostatnich dniach podczas badań prowadzonych przez
Instytut osiągnął swój szczyt w Nowy Rok (sic !) wieczorem - aż 7 pasażerów
w 75-miejscowym, dwuwagonowym Skokobusie z czterma kabinami i jednym WC,
wszystko za prawie 6 mln złotych. Dla porównania w Sylwestra tam 4

2) W Czerwonaku (stacja z mijanką, obsługą i całodobową kasą) jeszcze w Nowy
Rok wisiał RJ (notabene przygotowany przez nas...), ważny ... do
14.XII.2002. Na naszą interwencję pani stwierdziła, że przecież aktualny też

3) Spróbujcie wybębnić z informacji kolejowej (osobiście lub telefonicznie)
informację o povciągacy bezpośrednich Poznań-Wągrowiec-Bydgoszcz. Wg 90%
pracowników PKP takowych nie ma, jedyne bezpośrednie Pń-Bg to Mieszko,
Bałtyk, Bachus + Exy....

Mimo to wiele uciech w Nowym Roku (jeszcze, oby niedługo...) z
Pozostałościami Kolei Polskich.

Pzdr
Rafał
IRiPK, Poznań





Temat: HEhe :) Ze mi sie chce za granice pociagiem jechac ;)
NO wiec sobie wymyslilem ze chce jechac do Suboticy vlakiem ;)
No i chce sobie kupic bilet na ten pociag - no i co? Nie da sie ;)

Do kasy miedzynarodowej na dworcu we Wroclawiu nie da sie dodzwonic ;)
W kasie w Walbrzychu nic nie wiedza ;)
Udalo mi sie dodzwonic do kasy w Jeleniej Gorze - no i dowiedzialem
sie ze interrail kosztuje 933PLN ale biletu zeby dojechac do strefy
czyli Jugoslawii sie juz nie da kupic :D (a podobno kosztuje 240PLN).
Ale pani byla bardzo mila za dzieki dla niej. :D

No nic ide zaraz na dworzec - zobaczymy jak z zadaniem poradzi sobie kasa
miedzynarodowa na dworcu PKP - Wroclaw Glowny - bo test telefoniczny
zostal oblany :D

PS. Po ch... jest informacja na PKP jak tam nikt nie odbiera???





Temat: Hafas (erjp-PKP) - aktualizacja 11.02.2003


Firma nie zarabia na ogolnodostepnych danych. Dostep do nich masz
calkowicie darmowy dzwoniac na informacje telefoniczna, idac na dworzec,
lub zagladajac na strone www.rozklad.pkp.pl
Zarabia na programie, ktory obrabia te dane.


wiesz co? tam myślę, że to przedsiębiorstwo tonie w długach (które de facto
muszę spłacać ja, ty i całe społeczeństwo w formie podatku) dlatego, że jest
zarządzane tak, jak jest zarządzane.

program, który jest rozkładem jazdy pociągów i mieści się na 3 dyskietkach
powinien być rozdawany za darmo albo jako gratis przy zakupie biletu za
powiedzmy 100 zł. koszty przewozu są praktycznie takie same jeśli w wagonie
mogącym pomieścić przykładowo 100 osób jedzie 30 osób, a mogłoby jechać osób
90. gdyby dać ludziom rozkład jako gratis do biletu. w dobie komupueryzacji
kiedy praktycznie w każdym gospodarstwie domowym jest komputer to najlepsza
forma reklamy.


Jesli uwazasz, ze jest za drogi, to napisz swoj i sprzedawaj po 5 zl.


uważam, że jest za drogi (i nie tylko ja zapewne).

abym mogła na bieżąco go aktualizować? bez aktualizacji nie jest bowiem w
pełni wartościowym produktem..

- marta.hopsa





Temat: Ponownie propozycja: IC/IR Szczecin-Poznan-Wroclaw, Krakow-Katowice-Wroclaw, Bielsko Biala-Katowice-Czestochowa-Lod


Nie da sie. Znalazlem w hafasie bardzo przyjemne polaczenie,
wyslalem ze strony dw. centr. pytanie o cene i mozliwosc kupna w
polsce biletu, ale najwyrazniej takie polaczenie nie istnieje, skoro
od tygodnia nie mam odpowiedzi.
Skoro nie dziala informacja, to pociagi pewnie tez nie, prawda?


Przeciez na PKP informacja nigdy nie dzialala zadowalajaco. Lepiej sobie
zadzwon na dworzec, telefoniczna jest jeszcze do wytrzymania.





Temat: Podroz Koleja Waskotorowa do Naleczowa
Witam!



| 1/ Cisy przyjeżdzają do Puław o 10:54. W telefonicznej informacji PKS
 Puławy
| powiedziano mi, że jedyny PKS do Karczmisk jedzie o 11:00.
JEDYNY???
Jeżdżą co godzinę od 6 rano do 21 ( a w szczycie nawet co pół godziny!)
I pomyśleć że bywa większa dezinformacja jak na PKP!
Aron


Bo na dworcach PKS nie ma rozkładów jazdy, tylko SPISY AUTOBUSÓW.
Tnz. obok np. "Kozia Wólka" są podane tylko te, które jadą do Koziej
Wólki i ani metra dalej. Zawsze mnie to wkurzało, bo żeby dokądś
dojechać, musiałem przeczytać CAŁY ten """rozkład jazdy""", a na
nieznanym terenie jeszcze go konfrontować z mapą.
Pozdrawiam



Temat: Podroz Koleja Waskotorowa do Naleczowa


----- Original Message -----

1/ Cisy przyjeżdzają do Puław o 10:54. W telefonicznej informacji PKS
Puławy
powiedziano mi, że jedyny PKS do Karczmisk jedzie o 11:00.


JEDYNY???
Jeżdżą co godzinę od 6 rano do 21 ( a w szczycie nawet co pół godziny!)
I pomyśleć że bywa większa dezinformacja jak na PKP!

Pozdrawiam
Aron





Temat: bilet miesięczny - kolejna bzdura
Witam

Jako, że od 1 marca prawdopodbnie będę 3-4 dni w tygodniu pracował w
Warszawie więc postanowiłem sprawdzić jak wygląda cena biletu
miesięcznego z Łodzi do Warszawy.
Jako, że firma gdzie pracuję ma wykupionąw PKP zniżkę 50% więc bilet 1
klasy Łódź-Warszawa-Łódź kosztuje mnie coś około 41zł. Zatem szacując,
że w misiącu jest 20 dni roboczych czyli kupjąc bilety pojedyńcze
powinienem zapłacić 820zł za miesiąc. Liczyłem zatem, że za bilet
miesięczny zapłacę jakieś 500-600zł.
Jednak kontak z informacją telefoniczną zgoła rozwiał moje nadzieje - za
bilet miesięczny zapłacę ponad 1.400zł, bo zniżka 50% na miesięczne nie
jest honorowana. Oczywiście, że miesięcznego nie kupię tylko będę
dokładał pracy kasjerkom zawsze kupując indywidualne. Kto to wymyślił?

MK





Temat: Niezła Akcja w Gdyni - Ewakuacja dworca

Kilkaset osób ewakuowano po południu z dworca PKP w Gdyni-Głównej po
tym, gdy policja otrzymała telefonicznie informację, że w jednej z
szafek bagażowych może znajdować się materiał wybuchowy.

Jak poinformował rzecznik prasowy gdyńskiej policji Dariusz Kaszubowski,
specjalnie wyszkolony pies wskazał szafkę, gdzie może znajdować się
bomba. Czekamy teraz na przyjazd ekipy pirotechnicznej, która sprawdzi
zawartość szafki - wyjaśnił.

Ruch wszystkich pociągów kursujących przy peronie głównym gdyńskiej
stacji kolejowej został przesunięty na dalsze torowiska. (jask)





Temat: Niezła Akcja w Gdyni - Ewakuacja dworca


Kilkaset osób ewakuowano po południu z dworca PKP w Gdyni-Głównej po
tym, gdy policja otrzymała telefonicznie informację, że w jednej z
szafek bagażowych może znajdować się materiał wybuchowy.


Ostatnio staje się to bardziej modne.
Ciekawe keidy Warszawe Centralną będą ewakuować? ;)


Jak poinformował rzecznik prasowy gdyńskiej policji Dariusz Kaszubowski,
specjalnie wyszkolony pies wskazał szafkę, gdzie może znajdować się
bomba. Czekamy teraz na przyjazd ekipy pirotechnicznej, która sprawdzi
zawartość szafki - wyjaśnił.


A jakby to wybuchło, to pies by winien był, że za bardzo "powąchał", że
uruchomił system autodetonacji?


Ruch wszystkich pociągów kursujących przy peronie głównym gdyńskiej
stacji kolejowej został przesunięty na dalsze torowiska. (jask)


A jeśli materiałem byłby C4, to rozwaliłoby wszystkie preony no i co?





Temat: Rozkomunikowanie w Inowrocławiu
Witam wszystkich. Oto kolejny absurd made by PKP: pociąg 7524 z Poznania
przyjeżdża do Inowrocławia o 9.48, minutę (!) wcześniej odjeżdża skład w
kierunku Torunia (pociąg 15333 ze Zduńskiej Woli). Do ostatnich zmian w
rozkładzie przesiadka była możliwa i z takiej możliwości korzystało wiele
osób, teraz takiej szansy już nie mają. Pani w informacji telefonicznej
stwierdziła, że przecież nic się nie stało, gdyż coś koło 12.00 jest przecież
następny pociąg (sic!).
Pozdrawiam Krzysztof




Temat: Scenka rodzajowa.


Wczorajszy wieczor, [DC] absolutne, czyli Dworzec Centralny
w Warszawie.
Chcialem  sie  dowiedziec  ile  kosztuje  bilet  PKP  do  jednego    z
sasiadujacych krajow. Telefoniczna informacja i rezerwacja od poludnia


www.wasteels.com.pl




Temat: no to po skansenach kolejowych!
Na moje usilne starania (dwa miesiące grzecznych pism i faksów) zbadania
obecnej sytuacji skansenów kolejowych w Polsce (nie podlegają już pod CARGO)
uzyskałem taka informację z PKP CENTRALA

"W nawiązaniu do wczorajszej rozmowy telefonicznej informuje, że skanseny są
w gestii likwidatora p. A.Gerstmana. Pańskie pytania dot.skansenów zostały
przesłane fax'em w dniu wczorajszym do likwidatora."

A więc część ich pamięci - tak jak z wąskimi torami
Piotr





Temat: bilety pkp

a widzisz, czulam, ze info pkp klamie:( "absolutnie, tylko i wylacznie na
dworcach". a te orbisy i inni ajenci biora jakas prowizje, nie wiesz?


Ni, nic nie biorą z tego co pamiętam. A takiej informacji, że tylko i
wyłącznie na dworcach - nie pamiętam.
 z resztą, jadąc przez 'Wawę czasem na szyldach różnych takich biur podróży
są napisy "bilety kolejowe..".
 Z tego co pamiętam ,to kasa jeszcze powinna być w budynku PKP przy
Szczęśliwickiej (numeru nie pamiętam, ale niedaleko Zachodniego).


| Jeździ już trzeci rok.... nic nowego.

no teraz to jestem w szoku, bo info pkp wyszukalo mi polaczenie za 200 zl
w 2 strony! sama przypadkiem sie dowiedzialam o tym slonecznym, b. rzadko
podrozuje pociagami. teraz to juz sie zastanawiam, czy info pkp klamie,
czy tacy niedouczeni pracownicy siedza na infolinii:(


Hmmmm
Na ich stronie (www.pkp.pl, z telefonicznych nie korzystam od dawna)
połączenie Kolei Mazowieckich (Słoneczny) wyświetla się tak, jak rok temu i
dwa lata temu.
W pierwszym roku Koleje Mazowieckie miały spore problemy z informacją na
temat tego pociągu na trasie podróży. Kasjerki nie udzielały informacji o
tym pociągu, ale i to zostało przezwyciężone i pociąg jeździ ciesząc się
ciągle dużym zainteresowaniem.





Temat: "Wrocławianin" po 11 grudnia 2005


Witam! Ponawiam pytanie sprzed kilku dni...
Czy ktoś wie jaką trasą i w jakiej relacji pojedzie od grudnia
"Wrocławianin"? Chodzą słuchy, że pociąg ten będzie kursować tylko do/z
Legnicy. Jak wiadomo DZPR co roku robi wszystko, żeby pozbawić tego
pociągu mieszkańców Chojnowa, Bolesławca, Węglińca, Pieńska i Zgorzelca...
Zawsze kończy to się interwencją kolejarzy i lokalnych samorządów u władz
PKP PR.
Moje pytania w tej sprawie wysłane mailem dwa dni temu do rzecznika PKP
PR, dyrekcji DZPR oraz ZLK we Wrocławiu jak dotąd pozostają bez
odpowiedzi!
Będę wdzięczna za konkretne informacje na ten temat.

Pozdrawiam! Krycha
http://pkp.boleslawiec.pl


Dyr. Andrzej Piech z Dolnośląskiego Zakładu Przewozów Regionalnych we
Wrocławiu potwierdził dziś w rozmowie telefonicznej z jednym z
bolesławieckich dziennikarzy, że od nowego rozkładu jazdy "Wrocławianin"
pojedzie tylko do/z Legnicy. Ponadto dodał też, ż trwają konsultacje,
cokolwiek to znaczy.
Czyli jest tak jak podejrzewałam. "Wrocławianin" do odstrzału na trasie
Legnica-Zgorzelec, ale dyrektorstwo PKP z Legnicy pociąg sobie zachowało!
Tak więc jak co roku zacznyna się walka o ten pociąg! W najbliższym czasie
redakcja "PKP Bolesławiec" rozpocznie wraz z zaprzyjaźnionymi portalami
miejskimi i innymi lokalnymi mediami "akcję" w obronie utrzymania
"Wrocławianina".

_________
Krycha
http://pkp.boleslawiec.pl





Temat: aktualność informacji w rozkładzie elektronicznym



| Czy ktos z Was wie kto rozdawal ta nagrode ?
| Skoro jest system informatyczny, czemu tak ciezko przychodzi tam
| wprowadzanie zmian ?

Maja wysylac wywiadowcow w teren? Jak przewoznik dostarczy odpowiednia
informacje, to sie ona pojawia.


Ja sobie wyobrazam to tak:
1. Przewoznik ma kontakt telefoniczny/e-mailowy z firma dostarczajaca
wyszukiwarke (tutaj
   Telekomunikacja Kolejowa - TK)
2. Przewoznik zobowiazuje sie w ramach umowy dostarczac TK aktualnych
informacji o
   przewozach.
3. TK wprowadza te zmiany do wyszukiwarki.

Nie potrzeba wiec zadnych wywiadowcow. Dlaczego jest problem z
realizacja tego scenariusza ???????????? Tak trudno synchronizaowac
informacje ? Zbyt duzy wysilek ???
Najwyrazniej przewoznik nie wywiazuje sie z tej umowy -- zreszta
wlasnie to sprawdzam korespondujac z PKP, Intercity, TK i rzecznikiem.

Maciej





Temat: Radiokomunikacja w PKP


-----Original Message-----

Date: Friday, July 28, 2000 3:07 PM
Subject: OT: Radiokomunikacja w PKP

| kol. 1111 - informacja o numerach, dużurna Cię nie pogryzie, zwłaszcza
przez
| telefon (wyj. LHS :).
dlaczego wyjątkiem jest LHS ?


Trzeba było z nami jechać 1 lipca - to byś wiedział ;))))))))


|  RP 1 !!!

| TM 5amborski
Tak napewno na informacji mają spis planowanych na jakiś rok (jeżeli nie
więcej)przed wykolejeń i przeszkód na drodze przez które nie da się
przejechać i muszą być usunięte.
I dlatego żeby nie marnować kasy na sprawdzanie rozkładu jazdy co 5min o
wiele lepiej jest nasłuchiwać na różnych pasmach.


Powiedziałem dyżurna, a nie informacja.


P.S.
Nie jestem krótkofalowcem!!!


Nie! a jak się nazywa taki, co go pociągają zastrzeżone częstotliwości ?
Sorki! kolego - ale równie dobrze mógłyś podsłuchiwać prywatne rozmowy
telefoniczne (taka sama kategoria czynu), a ja takich co mnie podsłuchują -
nie cierpię i będę tępił.

 RP 1 !!!





Temat: Krajowy Rejestr Długów
Z czymś takim to chyba lepiej na pl.misc.banki ???
SmAs


Dziś rusza Krajowy Rejestr Długów - instytucja dysponująca
informacjami o konsumentach i firmach zalegających ze spłatą
zobowiązań. W rejestrze będzie można sprawdzić, czy potencjalny klient
lub kontrahent nie zalega z płatnościami.

Aby znaleźć się w Rejestrze, wystarczy 200 złotych zaległego długu, na
przykład wobec banku czy operatora komórkowego. Okres zaległości musi
wynieść co najmniej 60 dni. Informacje o dłużnikach mogą zgłaszać do
Rejestru między innymi banki, operatorzy telefoniczni, spółdzielnie
mieszkaniowe i zakłady energetyczne. Mogą to też zrobić
przedsiębiorcy, którzy mają kłopoty z odzyskaniem należności od firm.

Informacje o dłużnikach Rejestr będzie udostępniał zainteresowanym
przez Internet. Za każdą informację ma być pobierana opłata, jednak
nie wyższa niż 2 i pół złotego.

IAR: Informacyjna Agencja Radiowa

---
ktoś wie, czy PKP też będzie toto "zasilać" danymi?





Temat: Krajowy Rejestr Długów
Dziś rusza Krajowy Rejestr Długów - instytucja dysponująca
informacjami o konsumentach i firmach zalegających ze spłatą
zobowiązań. W rejestrze będzie można sprawdzić, czy potencjalny klient
lub kontrahent nie zalega z płatnościami.  

Aby znaleźć się w Rejestrze, wystarczy 200 złotych zaległego długu, na
przykład wobec banku czy operatora komórkowego. Okres zaległości musi
wynieść co najmniej 60 dni. Informacje o dłużnikach mogą zgłaszać do
Rejestru między innymi banki, operatorzy telefoniczni, spółdzielnie
mieszkaniowe i zakłady energetyczne. Mogą to też zrobić
przedsiębiorcy, którzy mają kłopoty z odzyskaniem należności od firm.

Informacje o dłużnikach Rejestr będzie udostępniał zainteresowanym
przez Internet. Za każdą informację ma być pobierana opłata, jednak
nie wyższa niż 2 i pół złotego.

IAR: Informacyjna Agencja Radiowa

---
ktoś wie, czy PKP też będzie toto "zasilać" danymi?





Temat: Dolny Slask - gdzie nie ma info o zmianach?


| Info o zmianach na Dolnym Slasku
| pojawi sie prawdopodobnie dzisiaj [cz]/jutro [pt]. Gdybyscie gdzies
| zauwazyli jakies uchybienia, braki w informacji, gdybyscie mieli jakies
| komentarze czy uwagi - prosze dawac mi znac, bede sie staral na biezaco
| wymoc naprawienie tych niedociagniec.

Może sam się przejedziesz i dopilnujesz?


A moze mi powiesz jak sobie to wyobrazasz, zebym w ostatnim dniu roboczym
przed wprowadzeniem zmian, kiedy jeszcze na miejscu przygotowuje pewne
materialy, pojechal na objazd Dolnego Slaska?
Osobiscie ogladalem Wroclaw Glowny, reszte moglem sprawdzac tylko
telefonicznie.


| Jednoczesnie - jak sie dowiedzialem - na czesci stacji juz wisza nowe
tabele
| 260, rowniez druzyny konduktorskie juz czesciowo maja nowe informacje.

Powinny wisieć na wszystkich i na tydzień przed - tak jak

tylko PKP... A jak PLK zawiniło i za późno przysłało niezbędne
informacje - wyjaśniać z nimi, a zmiany przesunąć na powiedzmy 7.
lutego, aby zachować zgodność z prawem.


O terminie wprowadzenia zmian zdecydowal zarzad spolki.

Kiefer





Temat: PKP - pech ?


| Tak więc by się zorientować w rozkładach jazdy,
| wziąłem do ręki Polskie Książki Telefoniczne (PKT) i jako lokalny
| patriota zadzwoniłem do miejscowej stacji :


Ciekawe źródło informacji - PKT :-)) Połowa numerów jest nieaktualna.
Poza tym średnio rozgarnięty człowiek wie, że numer do informacji kolejowej
jest w całym kraju 9436.
A zamiast wypisywać te bardzo odkrywcze "rewelacje" można było zajrzeć na
www.pkp.com.pl, gdzie zarówno wykaz pociągów do Żar figuruje, jak i Hafas jest
dostępny, no ale cóż - lepiej szukać w PKT i pisać posty na listy dyskusyjne,
żeby robić duży spam.

Pzdr.
Aragorn





Temat: Slazak dzis


| Czy ktoś ma jakiegoś informatora, który potwierdzi/zaprzeczy że Żeromski
| będzie tak jechał w sobotę ?

| No, gdyby istniał ktoś z *takim* talentem, to pewnie za swoje
| informacje brałby grube pieniądze... 8-))

Bez przesady, wystarczy zadzwonic do dyspozytora w Kapeluchowie - upsss
;-) - Skarzysku i zapytac z czym dzis jedzie Zeromski, albo czy jakis
pasazer jedzie z ET41.


Tomek nie pytał o dziś. Pytał o sobotę. Przyszłą. A
przepowiadanie przyszłości przekracza chyba zdolności
dyspozytorów w Kapeluchowie. A może do nich zadzwonię, i zapytam,
kiedy PKP upadnie? 8-


Trzeba tylko znac numer telefonu...


Trzeba zadzwonić na informację... BTW w technikum miałem m. in.
praktyki w kolejowych centralach telefonicznych. Nawet swego
czasu mój głos witał dodzwaniających się na aparat zgłoszeniowy
KATS Brochów... 8-)


| "Nie wiem kim jesteście i w co się bawicie, ale ja zajmuję się niusami
| i guzik mnie obchodzą tak lamerskie kawałki jak netykieta."
| (C) Piotr Trzcionkowski
I ma facet racje !


A świstak zawija. Łyżka też.

Marek A. Salwa





Temat: karty w aptece


| I tu się mylisz. W Warszawie podłączamy, aż miło. Niestety, na razie
| głównie firmy.
Nie liczy sie. A swoja droga, moze sie zglosze i zobacze, jaki termin
mi na umowie zaproponujecie. Bo przeciez umowe MUSICIE podpisac w
ciagu miesiaca, prawda?


spróbuj :-)
informacja: 7118888 lub 0801-102803


| I znowu się mylisz. Energetyka, PKP, sieć górnictwa (na Śląsku) - mają
| własną kanalizację, okablowanie, nowoczesne centrale itp. Telewizje
| kablowe w wielu miastach też mają swoją kanalizację. Już na tej bazie
| można budować. Poza tym na pewno wejdzie ktoś z zagranicy, wykupi
| kilka lokalnych firm itp.
Infrastuktura energetyki i PKP jest/bedzie wykorzystana przez
operatorow koncesjonowanych


międzymiastowa - tak
lokalna - NIE
ja mówiłem o operatorach, którzy będą instalować sieci telefoniczne
miejscowe.


Kanalizacja telewizji kablowych (centra miast) jest calkowicie
nieprzydatna dla operatorow ___miedzystrefowych___. Podobnie siec
gornictwa w jednym wojewodztwie...


sieć górnictwa i gazownictwa rozciąga się na terenie kilku województw
(a nawet jest częściowo międzynarodowa). Podobnie, jak sieć kolejowa,
która też jest międzynarodowa (z polskiej "kolejówki" można się
dodzwonić do Niemiec, Czech i na Słowację. Ciekawe, swoją drogą który
MŁ na to zezwolił :-))





Temat: Z Pm36-2 do Niemiec - Zapraszamy!
Z   P I Ę K N Ä˝   H E L E N Ä˝  D O   L Ăś B B E N

Parowozy to największa atrakcja Wolsztyna - LĂźbben to najbliższe miasto
partnerskie Wolsztyna.

Burmistrz Wolsztyna i PKP Cargo Zakład Taboru w Poznaniu zapraszają w sobotę
16 wrze nia 2006 roku na przejazd pociągiem specjalnym, prowadzonym przez

"P i ę k n ą   H e l e n ę"

na trasie
Wolsztyn -  LĂźbben - Wolsztyn

Wyjazd z Wolsztyna ok.  godziny 5:58
Powrót do Wolsztyna ok. godziny 23:46

Dodatkową atrakcją są rozpoczynające się tego dnia w LĂźbben Dni Spreewaldu
W programie m.in.:
występy artystyczne,
wystawa starych samochodów, motocykli i traktorów,
pochód Bractw Kurkowych,
możliwo ć przejażdżki łodziami po kanałach Sprewy.

Z A P R A S Z A M Y

Bilet na przejazd do nabycia w Gminnym Centrum Informacji w Wolsztynie.
Koszt w  obie strony 50 PLN od osoby. Ilo ć miejsc ograniczona.

Dla osób spoza Wolsztyna bilety można zarezerwować telefonicznie w Gminnym
Centrum Informacji w Wolsztynie. Telefon / fax 068 384 27 36
Zapłata za bilet: przelew na konto BZ WBK 7010901607 00000000 6000 51 98
Wolsztyński Dom Kultury - "Pociąg do LĂźbben"
Kopię dowodu wpłaty należy przesłać faksem do GCI Wolsztyn fax 068 384 27
36, a oryginał okazać w pociągu w dniu wyjazdu.

W LĂźbben uczestnicy wyjazdu czas wolny od godziny ok. 10 do 18 spędzają
według własnego uznania.

Wojtek Lis





Temat: Jak kupić promocyjny bilet TLK? [nieco długie :)]



| Moim zdaniem, o czym już pisałem wyżej - po prostu abstrakcja,
| z drugiej strony, o czym informowała mnie pani z Biura Sprzedaży,
| kasjerki nie informowały mnie o dostępności z takiego powodu, że nie
| mają możliwości anulacji tej transakcji, i same poniosły by 10%
| wartości tego biletu.

Nie, to wszystko sa brednie do kwadratu. Do kogo ty sie dodzwoniles?
8-)


Osobiście kasa w Oliwie, telefonicznie inforacja i kasa w Głównym.
Później z wiązku ze zmianą numeracji w Gdańsku/Gdyni dodzwoniłęm się do
jakiegoś biura PKP w Gdyni, tam też doszli do wniosku że to jest jakaś
paranoja, podając aktualne nr tel do kas IC w Gdyni (gdzie nikt nie odebrał
telefonu).
ostatni telefon to Dział Sprzedaży w Warszawie, gdzie potwierdzono mi z
dokładnymi wyjaśnieniami informację udzieloną przez kasjerki i informację w
Gdańsku, z rzetelności tej ostatniej rozmowy jestem zadowolony, pomimo że
nic nie zmieniła :)





Temat: Miejscowka na ex.Cegielski


| Ciekawe czy do kas trafilo info o calkowitej rezerwacji miejsc. Jutro
| sprawdze.


Spawdzilem, info o rezerwacji nie ma w zadnym rozkladzie, lacznie z
internetowy hafasem.


Na Centralnym wczoraj uswiadomiona zostala informacja i niektore panie z
Pokonanie wrodzonej odpornosci na wiedze kosztowalo mnie 10 minut


Ciesz sie ja czekalem 30 minut. 15 min trawaly konsultacje telefoniczne 3
kasjerek w Koscianie z Leszneim i Poznaniem.


Kurs bez trudu pokazywal wczoraj miejsca przy oknie w obu klasach, wiec
moze
warto sie pospieszyc z zakupami...


W koncu powiedzialem, ze nic nie szkodzi sprobowac zarezerwowac miejsce, bo
albo kurs dokona rezerwacji, albo odrzuci zapytanie. Proba zostala podjeta i
ku zdziwieniu 3 kasjerek zostalo zarezerwowane miejsce w Cegielskim i
wydrukowana miejscowka. Trwalo to 15 minut. Kolejne 15 trwalydebaty tez
telefoniczne z Poznaniem i Lesznem, czy mozna wydac miejscowke na pociag,
ktory w rozkladzie nie jest oznaczony jako [R].

Paranoja! Cale pkp. Nie dziwi mnie, ze dostali nagrode zloteo kibla czy jak
sie to tam zwie. Ale na plus moge powiedziec, ze w koncu dostalem
uaktualnienie nr 1 do cegly - to z lutego ;-)

Pozdr





Temat: Z Pm36-2 do Niemiec - Zapraszamy!
Przepraszam za czcionke i kodowanie (moze teraz sie uda)
Z   P I Ę K N Ą   H E L E N Ą  D O   L Ăś B B E N

Parowozy to największa atrakcja Wolsztyna - LĂźbben to najbliższe miasto
partnerskie Wolsztyna.

Burmistrz Wolsztyna i PKP Cargo Zakład Taboru w Poznaniu zapraszają w sobotę
16 września 2006 roku na przejazd pociągiem specjalnym, prowadzonym przez

"P i ę k n ą   H e l e n ę"

na trasie
Wolsztyn -  LĂźbben - Wolsztyn

Wyjazd z Wolsztyna ok.  godziny 5:58
Powrót do Wolsztyna ok. godziny 23:46

Dodatkową atrakcją są rozpoczynające się tego dnia w LĂźbben Dni Spreewaldu
W programie m.in.:
występy artystyczne,
wystawa starych samochodów, motocykli i traktorów,
pochód Bractw Kurkowych,
możliwość przejażdżki łodziami po kanałach Sprewy.

Z A P R A S Z A M Y

Bilet na przejazd do nabycia w Gminnym Centrum Informacji w Wolsztynie.
Koszt w  obie strony 50 PLN od osoby. Ilość miejsc ograniczona.

Dla osób spoza Wolsztyna bilety można zarezerwować telefonicznie w Gminnym
Centrum Informacji w Wolsztynie. Telefon / fax 068 384 27 36
Zapłata za bilet: przelew na konto BZ WBK 7010901607 00000000 6000 51 98
Wolsztyński Dom Kultury - "Pociąg do LĂźbben"
Kopię dowodu wpłaty należy przesłać faksem do GCI Wolsztyn fax 068 384 27
36, a oryginał okazać w pociągu w dniu wyjazdu.

W LĂźbben uczestnicy wyjazdu czas wolny od godziny ok. 10 do 18 spędzają
według własnego uznania





Temat: Znow o graffiti na SKM
No, coz: moje nazwisko pojawilo sie w pierwszym z listow, zatem prostuje.
Rzeczywiscie jeden z dziennikarzy telefonicznie pytal o techniczne problemy
farb antygraffiti. Poniewaz juz jakis czas temu probowalem znalezc kontak z
ludzmi, ktorzy usiluja zrobic w Polsce cos tanszego (zachodnie sa piorunsko
drogie!), przekazalem mu ten kontakt... Ale nie udzielalem zgody na
przedstawianie mnie jako eksperta placowki, ktora zajmuje sie tym problemem
szerzej.
nie mam tego numeru DB, ale mowilem mu, ze problem graffiti jest tylko
odbiciem braku bezpieczenstwa na PKP. Sygnalizowalem, ze wladze PKP wg.
moich informacji same udzielaly zgody na malowanie-bazgranie obiektow
kolejowych (chodzilo zdaje sie o jakies przejscia podziemne?). Tak wiec same
sobie w jakis sposob sa winne. A w ogole, to najpewniejszym srodkiem
antygraffiti byloby to, aby P.T. Konduktorzy raczyli czesciej chodzic po
pociagu, Aby zamknac tzw przedzialy "rodzinne", do ktorych ciagna podpite
gnojki, palacze i inne lumpy traktujace te przedzialy jako azyl (!), aby tzw
"renome" zobowiazac do podobnych interwencji oraz aby SOK-isci ruszyli swoje
spasione tylki i zaczeli robic cos wiecej poza braniem pieniedzy!
Zal, ze taka akcje wszczeto bez nalezytego przygotowania organizacyjnego, bo
na pewno skonczy sie tylko jeszcze wiekszym rozzuchwaleniem gnojkow, ktorzy
potraktuja to jako wyzwanie: kto kogo przechytrzy... W kazdym razie sprawa
graffiti NIE JEST problemem technicznym.
tomasz plucinski




Temat: Koniec remontu na trasie Słupsk - Lębork + po ciągi sezonowe
Za "Głosem Koszalińskim"

Od środy PKP wprowadza sezonowe zmiany w rozkładzie jazdy pociągów.
Natomiast w czwartek do normy (po zakończeniu remontu szyn) wraca stały
rozkład jazdy. Po zakończonym remoncie większość składów będzie odjeżdżać
wcześniej niż dotychczas, radzę więc przed podróżą zasięgnąć informacji na
dworcach lub telefonicznie pod numerem 94-36­ mówi Artur Surmacz, naczelnik
Sekcji Przewozów Pasażerskich PKP w Słupsku. I tak pociąg "Rybak" relacji
Szczecin Olsztyn, od 19 czerwca ze Słupska będzie odjeżdżał o godz. 13.35. O
5.03 wyjedzie ze Słupska do Warszawy ekspres "Słupia", a o godz. 8
Pobrzeże". Już w środę jeździć zaczną pociągi sezonowe. Z siedmiu do 12
wzrośnie liczba kursów na trasie Słupsk ­Ustka ­Słupsk. Z Ustki do Torunia o
godzinie 16.55 odjedzie pośpieszny "Torunianin". Ze Słupska natomiast odjadą
sezonowe pociągi do Krakowa (o godz. 18.58), Lublina (19.59), Katowic z
wagonami do Łodzi Kaliskiej (20.23), Kielc (23.05) i Warszawy Zachodniej
(godz. 23.43). Latem pociąg pośpieszny do Wrocławia będzie odjeżdżał ze
Słupska o godz. 22.13. Przez słupską stację przejadą także pociągi Inter
City: o godz. 16.48 ekspres "Posejdon" relacji Kołobrzeg ­Warszawa i o 22.14
nocny pociąg hotelowy z Kołobrzegu do Krakowa. Sezonowy rozkład jazdy będzie
obowiązywać do końca sierpnia.

greetz
stone





Temat: Kolejarze z Szybkiej Kolei Miejskiej kradli tory
Za dzisiejsza Gazeta Trojmiasto:

Sześcioosobową grupę złodziei szyn kolejowych złapali we wtorek gdyńscy
policjanci. Pięciu z nich jest pracownikami Szybkiej Kolei Miejskiej

Informację o tym, że w okolicach torowiska przy stacji Gdynia Port dzieje
się coś dziwnego, policjanci z Komendy Miejskiej Policji otrzymali
telefonicznie we wtorek około godz. 20. Gdy przyjechali na miejsce,
sześcioosobowa grupa mężczyzn szykowała się do załadunku 15 metrów torów
pociętych wcześniej na metrowe kawałki. Ich wartość oceniono później na 1400
zł. W pobliżu czekał samochód dostawczy na elbląskich rejestracjach. Okazało
się, że jego właścicielem i jednocześnie organizatorem złodziejskiego
procederu jest 38-letni Mirosław K. Jego towarzyszami byli... kolejarze
zatrudnieni w Szybkiej Kolei Miejskiej.

- Tory te należą do PKP Polskich Linii Kolejowych - potwierdza Julian
Skrochocki, z-ca dyrektora ds. eksploatacji Zakładu Linii Kolejowych w
Gdyni. - Były stare, ale wciąż użyteczne.

Za kradzież grozi do 5 lat więzienia.

- Jestem oburzony tą informacją - mówi Mikołaj Segień, prezes SKM. - Jeśli
to faktycznie nasi pracownicy brali udział w tym haniebnym procederze,
zostaną bezwzględnie zwolnieni. Decyzję podejmę po powrocie z urlopu.





Temat: Intercity idzie w nowoczesność


klienta - mówi prezes firmy Jacek Prześluga. To daje efekty. W ciągu
dziewięciu miesięcy przewiozła ponad 7,1 mln pasażerów

Coś się rusza w polskich kolejach. Spółka PKP Intercity informacje o
nowych połączeniach wydrukowała na koszulkach. I rozdała na konferencji
prasowej. Ta nietypowa forma promocji przypomina raczej kampanie
irlandzkiego Ryanaira. W promocyjnej koszulce paradował też prezes PKP
Intercity Jacek Prześluga. Przekonywał, że zaczyna się nowa era dla
firmy.


To dobre - lepiej późno niż wcale, ale ...


Firma uruchamia prawie sto nowych połączeń. Zapewnia, że dzięki nowemu
rozkładowi pasażerowie będą mieli dogodne przesiadki. - Ceny biletów
nie ulegną zmianie - dodaje Prześluga.


No właśnie - gdyby nie ten durny podział biletów na spółeczki to
pasażerów byłoby jeszcze więcej. Przecie nawet przy oddzielnych biletach
można było dać rabat nawet 10%-15% - bo jak ktoś ma 2 oddzielne bilety
kupić na PICa i PR-kę to w końcu znajdzie połączenie i wybierze PR-kę.


Bilety przez internet będzie można kupić na razie na kilka pociągów. A
do końca roku, jeśli system sprawnie zadziała, na wszystkie.


hehehe - kpina w żywe oczy - to po co ludziom zawracać 4 litery ?
już lepiej zrobić całodobową rezerwację telefoniczną pod jakimś numerem
0700 i koszt tego połączenia wliczać w cenę miejscówki czy biletu, a
bilet wykupować u konduktora czy w kasie przed odjazdem. Kiedyś nie było
komputerów i  czasem "dałosię".





Temat: PKP - pech ?
Oto, co forwardnęła osoba, przedstawiająca się jako "Smok1"

[wylizie cały mój fanatyzm teraz, ale jak widzę, że post zaczyna się tak:]


| Zamierzam uczestniczyć w Przystanku Woodstock. Jako, że chwilowo nie
| dysponuję samochodem (http://skawina.eu.org/kraksa) to postanowiłem
| pojechać pociągiem.


To od razu odechciewa mi się reszty czytać. BTW na przystanek Woodstock
samochodem??? Też coś... 8-)


| Tak więc by się zorientować w rozkładach jazdy,
| wziąłem do ręki Polskie Książki Telefoniczne (PKT) i jako lokalny
| patriota zadzwoniłem do miejscowej stacji :


[ciach perypetie]

Zwasze mnie dziwi, kiedy osobnik zinternetyzowany zamiast najpierw poszukac
informacji w sieci, łapie od razu za telefon. A na http://www.pkp.pl
wszystko jest. A nawet czasem na maile odpowiadają uprzejmie 8-)





Temat: 3 lat Dolonoslaskich Linii Autobusowych - impreza
Dolnoslaskie Linie Autobusowe i Towarzystwo Milosników Komunikacji
Miejskiej zapraszaja na obchody:
3-lecia D.L.A.
Rozpoczecie imprezy o 10:30 w dniu 12.11.2000 r. (niedziela) (pod
zegarem - przy wejsciu glownym na Dworcu PKP Wroclaw Gl.)
- spod dworca przejazd autobusem linii 501 (Mercedes O305 nr 20) na
zajezdnie DLA
- powrot z zajezdni do dworca (tym samym autobusem okolo 11:10)
- z dworca Gl. PKP  wyjazd o 11:30 (Ikarus 206 nr 11) na linie 609 do
Jerzmanowa
UWAGA SPOZNIALSCY o 11:30 mozna dolaczyc sia do imprezy przy Dworcu
Glownym (szczegoly powyzej)
- z Jerzmanowa 12:01 (Autosan H7 nr 25) na linie 117 do Marszowic
- z Marszowic 13:30 (Jelczem L090 nr 31) na linie 623 na trasie
Marszowice - Wilkszyn - Lesnica
- z Lesnicy 13:10 (tramwajem 2x105N) na linii 3 lub 10 do pl.
Dominikalskiego
- z pl. Dominikalskiego 13:50 (Jelczem M120/3 nr 44) do przeleczy
Tapadla (gora kolo Sobotki)
i tam dwie mozliwosci:
1. Dla milosnikow górskich wedrowek (zaleca zabranie latarek) wejscie na
szczyt Sleza i zejscie do Sobotki, stamtad powrot do Wroclawia linia 502
o godzinie 17:20 lub 19:20,
2. Dla pozostalych powrót z przeleczy Tapadla do autobusem linii 502,
przyjazd do Wroclawia godzina 16:10.

Organizator:
Dolnoslaskie Linie Autobusowe;
WARS-ik;
Towarzystwo Milosnikow Komunikacji Miejskiej we Wroclawiu;
Koszt: 0 PLN (zero)
informacje udziela:
WARS-ik tel.:  (071)355-90-76 wew. 213 pon. - pt. w godz. 8-14
udzial w imprezie nalezy potwierdzic faxem lub telefonicznie
(0-71) 78-28-131





Temat: Boty gg
hey, korzystacie moze z jakis botow? widzieliscie moze bota na gg, Alice?? ma super opcje, wklejam wam POMOC alice...

- CO TO JEST [słowo], aby znaleźć opis szukanego słowa
- OBLICZ, aby policzyć wyrażenie matematyczne
- ZNAJDŹ [wyraz], aby wyświetlić info na temat danego wyrazu
- POGODA [nazwa miasta], aby dowiedzieć się jaka jest tam obecnie pogoda
- MILOŚĆ [imie 1] + [imie 2], aby sprawdzić w ilu procentach osoby będą ze sobą szczęśliwe
- PRZEDSTAW ALICE [e-mail albo nr gg], aby przedstawić Alice swoim znajomym
- EMAIL [adres e-mail] [wiadomość], aby wysłać emaila
- RADIO, aby móc posłuchać swojego ulubionego radia
- KAWAL, aby wyświetlić dobry humor
- MÓW MI [Twoje imię]
- 20Q, abym zgadła jaką rzecz masz na myśli
- FILM [nazwa filmu], aby wyświetlić informacje o filmie
- YOUTUBE, aby zobaczyć 10 najfajniejszych filmików
- PRZETŁUMACZ, aby wyświetlić więcej info na temat tłumaczenia
- WIADOMOŚCI, aby sprawdzić newsy z Polski i ze świata
- HOROSKOP, aby sprawdzić, co Cię czeka
- PODAJ DATĘ, aby dowiedzieć się którego dziś mamy
- TV, aby sprawdzić program telewizyjny
- PKP z [miasto początkowe] do [miasto docelowe], aby sprawdzić rozkład jazdy pociągów
- IMIENINY lub IMIENINY DD MM, aby wyszukać solenizantów dnia
- SMS [nr telefonu] [wiadomość], aby wysłać smsa
- SMS KONTAKTY, aby wyświetlić twoją książkę telefoniczną
- LOTTO, aby sprawdzić, czy jesteś szczęśliwym zwycięzcą.
- SENNIK [wyraz], aby sprawdzić, co znaczył Twój sen
- PRAWDA CZY FAŁSZ, aby odgadnąć, czy zdjęcie jest prawdziwe, czy nie.
- TRAILER, aby zobaczyć zwiastuny najnowszych filmów



Temat: Zapierdolili Ferrum


Wczoraj (w sobote 10 listopada) ide wieczorem na dworzec Łódź Widzew, aby
piesek sobie posikał, a ja popatrzył na pociągi. Reks podnosi nogę.... i
pierdu
leży. Nie ma TkH na swoim miejscu. I wagonu też. Dwie puste szyny i trochę
trocin. Podobno była własnością PSMK. Czy już zabrali ją do Skierniewic.
Ludzie ratujcie, bo Reksowi pęcherz rozwali!!!!!!!
Zenek


PSMK śpieszy na ratunek Reksowi :
Niniejszym pragniemy oświadczyć, że TKh Ferrum z Widzewa nie był nigdy
wlasnością PSMK, a jedynie przez szereg lat stał razem z wagonem towarowym
pochodzenia wegierskiego, który właśnie był własnością Stowarzyszenia. Wagon
ten został już dawno (kilka lat temu) zabrany do Skierniewic z racji
kilkukrotnych prób  podpalenia go od wewnątrz (do wnetrza był łatwy dostęp z
pomostu hamulcowego). Zamiast naszego wagonu - załatwiliśmy ustawienie innego
zabytku (UNRRY), do którego dostęp był juz znacznie bardziej utrudniony.
Obecnie - wg naszych informacji lokomotywa z wagonem UNNRA została zabrana
przez osobę prywatną, tworzącą sobie własną kolekcję, bodaj w samej Łodzi.
Z szybkiej rozmowy telefonicznej z pracownikami PKP w Łodzi dowiedziałem się,
że oba pojazdy zostały zabrane bez uzgodnienia z gospodarzem terenu, bliższych
szczegółów jednak nie znam.
W każdym razie - PSMK nie miało nic wspólnego z zabraniem z widzewskiej
ekspozycji "Ferrumki" i wagonu.
Pozdrawiam P.Mierosławski.





Temat: Trzebnica
Tradycyjnie jak co roku na Świętej Jadwigi pojedzie pociąg pielgrzymkowy
relacji Trzebnica- Wrocław Główny. W relacji Wrocław Główny - Trzebnica
pojedzie jako pociag specjalny dla MK. Jest to o tyle ciekawa sprawa, że
jest to ostatni pociąg PKP jaki przejedzie na tej linii, w październiku
linia zostaje przekazana samorządowi Trzebnickiemu, a operatorem na linii
będzie SKPL z Kalisza.  Skład pociągu to SM42 + 9x wagony 120A, lub SM42 +
2x Bipa !!!. Ze względu na ograniczoną ilość miejsc wymagana jest rezerwacja
(telefoniczna) cena biletu tylko 20 PLN. Przewidziano kilka fotostopów. W
niedzielę dnia następnego pojedzie ogólnodostępna para pociągów w relacji
Wrocław Gł. - Trzebnica- Wrocław Gł. Skład SM42 5x wagony 120A, lub SM42+
Bipa. Rozkłady jazdy zostaną podane w późniejszym terminie.

Bliższych informacji udzielają :
SKPL Koordynator projektu Wrocław-Trzebnica
Tomasz Maciejewski (DINO) tel. 0 607 608-583, lub

Maciej Szewczyk (WARS-ik) tel. 0 601 180-914

Pozdrawiam
DINO





Temat: Impreza Tramwajowa w Elblągu z 5N

W dniu 29 września br. (niedziela), jest organizowany przejazd liniami
tramwajowymi w Elblągu wozem 5N.

Zbiórka chętnych na przejażdżkę w zajezdni przy ul. Browarnej o godz. 9.30.
Dojazd od dworca PKP tramwajem nr 1.

Odpłatność w zależności od ilości chętnych około 10-15 PLN (szacunkowo).
Z uwagi na ograniczona liczbę miejsc - max 20 osób prosimy o wcześniejsze
zgłaszanie się rezerwację.

Pierwszeństwo przysługuje członkom SHTS Kwidzyn

Płatność następuje w dniu imprezy na ręce organizatorów.

Osoby chcące jechać samochodem i fotografować z zewnątrz, ponoszą odpłatność
na rzecz organizatora w wysokości 50% ceny kosztów biletu dla osób jadących
tramwajem.

Zgłoszenia należy składać wyłącznie telefonicznie pod nr telefonu: 608-190
430 do pana Darusza Walasa Tam także można się dowiedzieć szczegółowych
informacji o warunkach uczestnictwa w przejeździe.

Jazda odbędzie się bez względu na pogodę.

Po spotkaniu odbędzie się spotkanie organizacyjne SHTS w prawie uzgodnień
dalszych imprez i wyjazdów kolejowych i tramwajowych.

Organizator: Stowarzyszenie Hobbystów Transportu Szynowego w Kwidzynie

Wszystkich chętnych serdecznie zapraszamy.

Przesz SHTS
Piotr Kazimierowski




Strona 1 z 3 • Znaleźliśmy 135 wyników • 1, 2, 3